Komunikacija je oduvijek igrala ključnu ulogu u tvrtki. “Kukuriku”/ „Chicchiricchi“, domišljat reklamni slogan koji je oduvijek sinonim za Riso Gallo, potječe još 1968.
Na talijanskom jeziku ima dvostruko značenje: glasanje pijetla „kukuriku“, ako uzmemo riječ bez završetka „riku“/„ricchi“, dok, ako se prevodi doslovno cijela riječ, značenje slogana je „bogata zrna“. Još i danas nastavlja biti savršen spoj proizvoda, znaka i korporativne misije robne marke tvrtke.
Slogan „Kukuriku“ / „Chicchiricchi” obilježio je tijek televizijskog reklamiranja 70tih godina tijekom TV programa Carosello i ponovno je oživljen tijekom 2000tih godina i danas glasi „Chicchiricchi di fantasia” (Kreativni kukuriku/Kreativna bogata zrna).
Neupitna zvijezda svake reklame, pijetao oživljava i nudi savršena rješenja svim potrebama u kuhinji.
Danas tvrtka Riso Gallo posebno brine o novim kanalima komunikacije i Internetu. Na našoj internetskoj stranici možete pronaći više od 600 izvrsnih recepata za svaku priliku te jela poznatih međunarodnih kuhara. Možete nas pronaći također i na Youtube kanalu i na društvenoj mreži Facebook na našoj službenoj Riso Gallo stranici, s obiljem ideja, novosti i zanimljivih činjenica.